Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ 22 Δεκ 2014, 03:16 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Σεπ 2009, 23:23 
Άβαταρ μέλους
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ XANTIA 1.6 TOY '93 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΥΠΕΡΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.ΑΚΟΥΣΑ ΤΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΙΜΑΝΤΑ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΥΠΕΘΕΣΑ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΝΕΡΟΠΟΝΤΗΣ ΕΙΧΕ ΒΡΑΧΕΙ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΕ ΣΕ ΛΙΓΟ.ΟΜΩΣ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΠΕΜΕΝΕ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΠΩ ΑΝΤΙΚΡΥΣΑ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΟ LHM ΝΑ ΡΕΕΙ ΑΦΘΟΝΟ ΠΑΝΤΟΥ.ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕΙ ΚΟΨΕΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΠΟΥΖΟΝΙΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΛΥΦΟΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΗΚΩΝΟΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΕΚΟΒΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ.ΤΗΝ ΕΛΥΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΤΑ ΜΠΟΥΖΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΕΣ ΔΙΑΡΡΟΕΣ.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ?ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ,ΧΑΝΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ LHM ΚΑΙ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ.Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗ ΠΙΕΣΗ.ΒΕΒΑΙΑ ΤΩΡΑ Η ΑΝΤΛΙΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙ.ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΙΔΕΑ ΣΑΝ ΠΙΟ ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ?? :welc :newbie


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Σεπ 2009, 02:34 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14830
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
cinemascope :welc Καλως ηρθες. Πρεπει να σου πω οτι απαγορευεται να γραφεις με κεφαλαια. Μονο κανονικα γραμματα μικρα-μεγαλα εκει που χρειαζεται. Ξεκινα αρχικα συστησου εδω viewtopic.php?f=4&t=6&start=2460 και μετα διαβαζεις εκει που λεει κανονες του φορουμ και τα πρωτα σου βηματα. :thumb

Οσο για την τρομπα, πρεπει να λυσεις ολη την τρομπα υψηλης, και να αντικαταστησεις ολα τα λαστηχακια της, με καινουρια. Προσεχε να ειναι λαστηχακια για λαδι, μην βαλεις αλλα, γιατι θα ξαναρχισει να χανει. :thumb

Οσο για την φλατζοκολλα, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η χρηση της στην τρομπα, γιατι μπορει ειτε να προκαλεσει φθορα στην τρομπα καποιο κομματακι της που μπορει να ξεφυγει, ειτε να σου βουλωσει καποιο σωληνακι υψηλης πιεσης ειτε στις μπουκαλες, ειτε στα φρενα, ειτε στην κρεμαγιερα, και γενικα οπουδηποτε υπαρχουν τετοιοι σωληνες, ή μπορει να σου βουλωσει καποια επιστροφη του κυκλωματος. :jaw :jaw

Στο μεταλλικο κομματι που χωριζεται η τρομπα στα 2 (οχι εκει που εσπασαν οι βιδες, λίγο πιο μετα) εχει και ενα φλατζοχαρτο, το οποιο πρεπει να αντικαταστησεις και αυτο.

Για τις βιδες που σου εσπασαν πρεπει να τις αντικαταστησεις με αλλες ακριβως ιδιας αντοχης, γιατι, αν πραγματικα σου ανεβαζει την πιεση και κοβωντια αποα υτην, αν ειναι πιο ισχυρες, ή θα κανει ζημια στο κυκλωμα καπου αλλου μετα (λογω της αυξησης της πιεσης), ή θα σου σπασει την τρομπα αλλου, και οχι στις βιδες. :thumb :read

Οσο για τρομπα, καινουρια υπολογισε 500+ ευρω αν ειναι με τα 2 σωληνακια υψηλης πιεσης, αλλα αφου λες οτι ειναι 1,6i 8ν του 1993, τοτε ειναι με ενα σωληνακι και το αμαξι ειναι πεντασφαιρο, χωρις σφαιρα αντιβυθισης πισω, και εχει περιπου 450+ ευρω. :thumb

Πρεπει να δεις ομως γιατι σου εσπασαν οι βιδες. Μηπως τις ειχατε σφυξει ποτε πιο δυνατα απ'οτι επρεπε :? :? Εχεις ξανανοιξει την τρομπα????
Μηπως εχει προβλημα η ανακουφιστικη βαλβιδα και σου κρατα πιεση παραπανω, και γι αυτο σου εσπασε τις βιδες?????
Ψαξε την αιτια, για να μην εχεις αλλες περιπετειες. :thumb :cool

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,250200kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Citroen GSA Special 1100, 1983, 155555km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,106800km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Σεπ 2009, 14:49 
Άβαταρ μέλους
ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες και sorry για τα κεφαλαια.δεν θα ξαναεπαναληφθει.επειδη δεν ειμαι και κορυφαιος χρηστης του Υ/Η θα δυσκολευτω λιγο στην αρχη με το forum.παντως χαιρομαι ιδιαιτερα για την θερμη υποδοχη και την αμεση απαντηση και ελπιζω να ειμαστε για πολυ καιρο μεσα και να τα λεμε,να ανταλλασουμε αποψεις κ.τ.λ. :) :salute :bsmile


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Σεπ 2009, 14:54 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14830
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:welc :thumb :thumb ;) ;)

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,250200kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Citroen GSA Special 1100, 1983, 155555km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,106800km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Σεπ 2009, 19:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 4487
Τοποθεσία: Πρεβεζα
Καλως ηρθες φιλε cinemascope οτι σου ειπε ο μπιλλαρας ειναι οκ πριν απο εναμιση χρονο εκανα στεγανοποιηση της αντλιας και ολα οκ στο δικο μου το χαντια εχω 205.000 χλμ ΚΑΙ ΣΤΑ 172.000 εκανα την στεγανοποιηση εσυ ποσα εχεις σε τι συνθηκες δουλευει το αυτοκινητο?παντως οτι θες ειμαστε εδω

_________________
Citroen Xantia 1600 phase 2 1999 LPG lovato Fast And Easy τώρα και χωρις πινακίδες.....ξεκούραση στα 281.800...
Citroen Xsara 1400 phase 2 2003 LPG lovato Fast And Easy


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Σεπ 2009, 20:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 627
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Aκριβώς όπως τα είπαν και οι προηγούμενοι.
Δεν κατάλαβα όμως κάτι. Αφού είχε ανοίξει στα 2 το κέλυφος πως την επισκεύασες;; Αν κατάλαβα καλά χώρισε στα 2 το σώμα; Αν είναι έτσι να πας να βάλεις άλλη. Δεν θα αντέξει πολύ τις πιέσεις και θα ξαναπάθεις δυστυχώς ζημιά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Σεπ 2009, 21:52 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14830
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ο cinemascope ειπε οτι εσπασαν οι βιδες, οχι το σωμα. Απλα θελουν ολες αντικατασταση με ιδιας αντοχης (δυναμης σε εφελκυσμο, δλδ "τραβηγμα" κατα μηκος της βιδας) ετσι ωστε να μην παθει αυτο που λες. Ετσι αν χρειαστει, θα σπασουν οι βιδες, και οχι το σωμα της.

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,250200kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Citroen GSA Special 1100, 1983, 155555km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,106800km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Σεπ 2009, 20:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 627
Τοποθεσία: Lund, Sweden
sorry, δεν διάβασα καλά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 01:41 
Άβαταρ μέλους
καλησπερα παιδια.ελπιζω να ειστε ολοι καλα.οντως ετσι οπως τα λεει ο billaras εγιναν τα πραγματα.κοπηκαν οι δυο απο τις τρεις βιδες και το κελυφος αθικτο αν και αυτο θα επρεπε να την "ακουσει" πρωτο και να διαλυθει οπως εχει συμβει σε πολλα αυτοκινητα με χαλασμενη βαλβιδα πιεσης.στην δικια μου περιπτωση μαλλον θα πρεπει να μιλαμε για κοπωση υλικου γιατι η συγκεκριμενη αντλια εχει γραψει κοντα 100.000 χλμ και την ειχα αγορασει μεταχειρισμενη!!εμαθα για καποιο κεντρο μεταχειρισμενων ανταλλακτικων για τα καμαρια μας,πανω στην εθνικη λιγο πριν την εξοδο της αχαρνων(Α. ΚΩΣΤΗΣ λεγεται.).το γνωριζετε?? σκεφτομαι να βρω μια μεταχειρισμενη και να της κανω στεγανοποιηση γιατι καινουργια ειναι πανακριβη. :mad .διαβασα σε αλλες σελιδες του forum για καποια alfa-car στο μοσχατο που ισως κανει τετοιες δουλειες.παιζει?? :scratch :scratch :confused


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 08:02 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14830
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααααααααααααα........ Τωρα ειπες οτι την πηρες μεταχειρισμενη. Αρα μπορει να ειχε και 200,000 χιλιομετρα πριν την βαλεις (οι πρωτες με τον ενα σωληνα δεν χαναν ευκολα, δεν ειχαν διαρροες τοσο συχνα). Και της εβαλες αλλα 100,000 :! :!
παντως τα 1,6 δεν εχω ακουσει να κοβουν τις βιδες της τρομπας. Μηπως αυτη που εβαλες ειναι απο 2λιτρο?? Συνηθως αυτα τις κοβανε......

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,250200kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Citroen GSA Special 1100, 1983, 155555km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,106800km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 12:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 4487
Τοποθεσία: Πρεβεζα
cinemascope έγραψε:
καλησπερα παιδια.ελπιζω να ειστε ολοι καλα.οντως ετσι οπως τα λεει ο billaras εγιναν τα πραγματα.κοπηκαν οι δυο απο τις τρεις βιδες και το κελυφος αθικτο αν και αυτο θα επρεπε να την "ακουσει" πρωτο και να διαλυθει οπως εχει συμβει σε πολλα αυτοκινητα με χαλασμενη βαλβιδα πιεσης.στην δικια μου περιπτωση μαλλον θα πρεπει να μιλαμε για κοπωση υλικου γιατι η συγκεκριμενη αντλια εχει γραψει κοντα 100.000 χλμ και την ειχα αγορασει μεταχειρισμενη!!εμαθα για καποιο κεντρο μεταχειρισμενων ανταλλακτικων για τα καμαρια μας,πανω στην εθνικη λιγο πριν την εξοδο της αχαρνων(Α. ΚΩΣΤΗΣ λεγεται.).το γνωριζετε?? σκεφτομαι να βρω μια μεταχειρισμενη και να της κανω στεγανοποιηση γιατι καινουργια ειναι πανακριβη. :mad .διαβασα σε αλλες σελιδες του forum για καποια alfa-car στο μοσχατο που ισως κανει τετοιες δουλειες.παιζει?? :scratch :scratch :confused

για να σε βοηθησω ψαξε και στον πουλακη που ειναι στην λεοφορο αθηνων παντως καλου κακου να εχεις παντα μαζι αρ πλαισιου α κοιτα και στ φραντζη........

_________________
Citroen Xantia 1600 phase 2 1999 LPG lovato Fast And Easy τώρα και χωρις πινακίδες.....ξεκούραση στα 281.800...
Citroen Xsara 1400 phase 2 2003 LPG lovato Fast And Easy


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 18:31 
Άβαταρ μέλους
Billara οντως εχεις δικιο.παρολα αυτα εβγαλε το σκυλι τοσα χιλιομετρα.απλα δεν ειχα σοβαρα προβληματα ολο αυτο το διαστημα αν και εγραφα λογω δουλειας περισσοτερα χιλιομετρα την ημερα και απο ταξι και τωρα μου ψιλοκακοφανηκε.Καποια στιγμη νομιζα οτι εχω γιαπωνεζικο!!!δεν πειραζει ομως.καλυτερα γαλλιδα με τις φρεναρες τις και το κρατημα της παρα γιαπωνεζο της γενια της που δεν σπαει μεν αλλα απο φρενα και κρατημα βαρκα γιαλο.και ας ζηταει που και που την ιδιατερη φροντιδα μας.εξαλλου το αξιζει!! :shift :D :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 20:56 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14830
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:agree Σωστος, ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ :thumb

Και εγω γι αυτο ξανα-πηρα υδροπνευματικο, μονο που εγω εχω τις λιγο ακριανες διαδοχικες τους γενιες. Εχω ενα ΒΧ 14Ε του 1985 (σειρα Ι με τα μικρα πορτοκαλι μπροστινα φλασακια), και ενα Xantia II, 1,8i 16v του 1998....... Κολλησα....... Και ο πατερας μου ενω δεν τα ειχε και σε πολυ "υποληψη", εχει πλακα οταν οδηγει καποιο απο τα υδρο και μετα μπαινει στο Megane σειρα Ι που εχει........... Ολα του φαινονται αργα (λογω κυβικων, 1,4 8ν γαρ), χωρις φρενα, και πολλα πλαστικα και μεταλλο να φαινονται...... :lol :lol

Κανε παντως ο,τι σου ειπα, υπαρχει και αλλη μια ενοτητα που αναφερει "δισκος πλατο και θορυβο στην αναρτηση" και "Διαρροή σε τρόμπα υψηλής και πως να σώσετε το δυναμό" που βρισκονται στο ιδιο Θεμα, και ειναι αρκετα κατατοπιστικα και διαφωτιστικα. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,250200kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Citroen GSA Special 1100, 1983, 155555km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,106800km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2009, 17:34 
Άβαταρ μέλους
αγαπητε φιλε billara συναδελφε "υδροκολλημενε" τσεκαρε αυτο http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 487901.htm.
αψογα.εχω βρει στο εμποριο τα τσιμουχακια που χρειαζονται και μολις βρω λιγο χρονο ξεκιναω εγχειρηση "ανοικτης αντλιας" :lol .θα ενημερωσω αμεσα για το τι μελει γενεσθαι.και ολα αυτα σε πεισμα του μηχανικου μου(εξειδεικευμενου citroen στην πολη μας)που επιμενει οτι η αντλια απο τη στιγμη που θα δακρυσει ειναι για πεταμα και δεν δεχεται καμμια επισκευη. τιμης μεταχειρισμενη 170E χωρις τα περαστικα!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2009, 18:41 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14830
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Φυσικα και επισκευαζονται. Και υπαρχει και κωδικος για τα λαστηχακια σαν ανταλλακτικο απο την ιδια την Citroen. Αλλα απλα δεν το φερνουν Ελλαδα. Απο το εξωτερικο ομως μπορεις να το παραγγειλεις και να σου ερθει "γνησιο" που λεμε. Οχι οτι εχουν διαφορα τα αλλα λαστηχακια, αλλα λεμε.......
Κατι λιιιγο ασχετο, εσενα τα λαστηχενια μπουτον στο κλειδι της Xantia II σου δεν εχουν φθαρει????

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,250200kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Citroen GSA Special 1100, 1983, 155555km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,106800km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Προβλημα στην αντλια λαδιου!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Tolis
Απαντήσεις: 4
αντλια βενζινης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: stelios
Απαντήσεις: 31
Ρυθμιστής πίεσης Καυσίμου σε 1.6 16V
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: kostas2123
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ